https://www.magneettimedia.com/koronavirusrajoitukset-rokotteineen-ovat-uuden-maailmanjarjestyksen-valineina/

 

Tätä olen perkele sanonut! Minä tiesin sen! Tiesin että, tämä kirottu korona-aika on yhtä suurta huijausta. Yllä olevassa linkissä löytyy järkevät perustelut asiaan. Teksti on todella pitkä, mutta jos haluaa pysyä tilanteen tasalle, se olisi hyvä lukea ajatuksen kanssa.

 

Olen täysin rokotevastainen. Sen olen ehkä sanonut aiemminkin, mutta sanon sen taas. Nyt olen vielä enemmän.

 

Alkuvuodesta maailmaa ruvettiin näkyvästi ajamaan kaaokseen. Maailma meni kiinni. Liikkumavapaus on rajattu täysin. Ihmiskontaktit olivat kiellettyjä. Ihmiset sekosivat tästä uuden ajan normaalista. Täysin psykoottista touhua.

 

On kuulema alkujaankin luvattu kolme maailmaa sotkevaa asiaa tälle vuodelle. Keväällä oli ensimmäinen, nyt elämme toista ja ehkä kolmas tulee loppuvuodesta.