Rasvattomat tuotteet yleensä sisältävät muita keinotekoisia ainesosia, joita ei edes välttämättä lue tuoteselosteessa. Tai ovat piilotettu E-koodien taakse, joista kukaan ei ota selvää. Siis käytännössä valehtelua ja piilottelua!

 

Inhottaa ihmiset jotka uskovat tuohon rasvattomuuspropagandaan, jos sitä niin voisi nimittää. Tai rasvattomuususkovaiset voisi olla toinen nimitys. Vaikka asia ei minulle kuulukaan, kaupassa nousee syvä myötähäpeä, mikäli edellä olevalla on rasvattomia maitoja mukanaan. On väärin, että kuluttaa huijataan niin rankasti. Parempiakin tuotteita olisi olemassa. Vaikka rahat olisivatkin tiukilla, suosisin siltikin panostamaan laatuun eikä määrään.

 

Iso syy miksi halveksin rasvattomia tuotteita, on se että olen itsekin sortunut ostamaan niitä ja todennut että ne ovat ihan OK. Hävettää myöntää koko asiaa. Olin silloin tyhmä ja sokea.

 

Olen luvannut itselleni sen, että jos joku kehtaa tuoda minun talouteeni rasvattoman maidon, se lentää samantien roskiin tai ikkunasta ulos!

 

Hävetkää rasvattomuususkovaiset!